Tvirtos dviračių kameros

Dviračių kameros

Net patys atidžiausi dviračių   sporto gerbėjai nėra apdrausti nuo to, kad  netyčia  nebus pradurta  jų  dviračio kamera. Jei  po kruopščios   apžiūros jūs  galutinai  įsitikinote, kad visas problemas  jums sukėlė  ne vožtuvas, o  ant   dviračio padangos  yra  pjūvis, tokiu atveju   jums  yra reikalingos  patikimos  dviračių  kameros palankiomis kainomis.  Jos   turi būti patikimos ir  laiko patikrintos, kurios  dviraciu kamerossuteiks  galimybę greitai ir be jokių  ypatingų  pastangų pašalinti  bet kurį gedimą. Ratai, tai  yra ne ką  mažiau  svarbi  dviračio dalis, nei  rėmas, juk   padangoms  ir kameroms  tenka  pagrindinis  krūvis, kuris   yra  sukuriamas  dviračio  krūvio. Be to, šis krūvis važiuojant  ne vieną  kilometrą  veikia   dviračio ratus, kurie patys daugiau  nei kelis   kilogramus  nesveria.  Be to,    dviračio ratai turi  ištverti  pakankamai didelius  krūvius įvairiomis   kryptimis, kurį sukelia  įvairūs kelių nelygumai.  Šiuolaikiški  dviračių ratai turi pakankamai sudėtingą  konstrukciją, kuri  suteikia galimybę  joms   vienu  metu būti lengvomis ir tvirtomis.  Viena  iš  svarbiausių  ratyų  savybių  tai yra  dviračių  kameros dydis.  Dviračiai  su  dideliais  ratais gali  išvystyti pakankamai   didelį greitį ir taip pat gali įveikti pakankamai   didelį aukštį.  Dviračiai   su mažais  ratais yra kompaktiški. Be to,  dideliems ratams  kur kas  sudėtingiau užsitikrinti  aukštą  kokybę važiuojant  nelygiais  keliais.

Dviračių kameros  atitinka   visus  tarptautinius  standartus  ir visas  normas.  Pagal  visus  šiuos standartus yra  pasirenkamos tinkamos  kameros.  Šis dydis yra  matuojamas  coliais  arba milimetrais.  Patys  mažiausi yra 20 colių, o štai patys didžiausi yra   apie 28 colius padangų pramonė gamina šimtus  įvairiausių  padangų  pačioms  įvairiausioms  kategorijoms.  Jos  skiriasi  viena nuo kitos, dažniausiai dydžiais ir taip pat  protektoriaus  piešiniais.  Dviračių kameros  plotis  ir  protektoriaus charakteris, tai yra  pakankamai svarbūs parametrai, nuo jų priklauso tai, kaip  dviračiai  galės elgtis  kelyje.  Siauros  ir lygios  padangos puikiai funkcionuos  jei  jūs  važiuosite lygiu asfaltu,  bus užtikrintas  geras  sukibimas  su keliu ir taip  pat  mažas pasipriešinimas   supimui.  Tačiau  važiuojant gruntiniais keliais  su tokiomis padangomis  bus pakankamai sudėtinga  jūs  sunaudosite pakankamai  daug  jėgų važiavimui. Dviračių  kameros tarpusavyje  gali  puikiai suderinti tokias  savybes  kaip lygumas ir   įvairių  kliūčių  įveikimas.  Tokios   kameros  yra labai  unikalios.  Su tokiomis  padangomis  jūs galėsite važiuoti  pakankamai pasitikėdami  savimi tiek važiuodami  netinkama  kelio danga, tiek ir    asfaltuotais keliais.  Tokios  padangos  puikiai tiks  turistams, kuriems  tenka važiuoti pačiais  įvairiausiais keliais.

Dviračių  kamerų  kainos taip pat yra  labai įvairios labai dažnai kyla klausimas  kodėl  vienos kameros  kainuoja  brangiau  nei kitos.  Atsakymas   yra pakankamai paprastas, kadangi dviračių  kameros yra gaminamos  iš aukštos  kokybės   gumos.  Kokybiškos kameros ne taip bijo  temperatūros svyravimo, jos ne taip  greitai susidėvi priešingai  nei pigios  kameros.  Brangios kameros labai dažnai turi tokį vidinį sluoksnį,  kuris   apsaugos kameras  nuo   jų pradūrimo.  Taip pat labai svarbu yra tai koks  yra protektoriaus   raštas. Pavyzdžiui,  važiuojant miško keliais, kurie  yra labai nešvarūs.  Kokybiškos  kameros  padeda    išvengti įvairių  nemalonumų važiuojant keliais.  Padangų  naudojimo savybės  labai stipriai  priklauso  nuo  to koks oro  spaudimas  yra   padangoje.  Labai svarbu, kad spaudimas būtų palaikomas  tam tikrose ribose.  Jei  spaudimas  bus žemesnis nei yra numatyta   norma, tokiu atveju jūsų  dviračio kameros susidėvės  kur kas greičiau, dviratis važiuos sunkiai. Be to, jei  padangos  bus pripustos  silpnai važiuojant nelygiais  keliais arba   užvažiavus  ant kelkraščio  jūs   galite  pažeisti dviračio kamerą. Jei  spaudimas  yra mažesnis  nei turėtų būti tokiu atveju  padangos  nesuminkština kelio  nelygumų.

 

Leave a Reply