Tvirti dviračių ratai

Dviračių ratai

Kaip  taisyklė  visi  dviračių sporto gerbėjai stengiasi pasirinkti pačius lengviausius ratus, tai kiek leis finansai . Žinoma, tai yra pats paprasčiausias kelias, kadangi  dviračių  ratų svoris yra rašomas kiekviename kataloge.  Tačiau taip pat yra ir antrasis kriterijus tai yra  ratų kietumas.  Vien tik pamačius ratus nebus galima nustatyti kokio kietumo yra ratai kietumą galima nustatyti tik su dviračiu  nuvažiavus pakankamai didelį atstumą,  nuvažiuojant bent 20 kilometrų.  Ir geriau jei važiavimas  vyks  mišriame režime, tai yra važiuojant kalnais ir dviraciu ratailygiais keliais, imituojant lenkimą ir kitus  veiksmus.  Pasivažinėjimas  su skirtingais dviračių ratais ne visada  gerai pavyksta, tikriausiai negali atsirasti  kelios skirtingos dviračių ratų poros, o palyginti jas reikia  važiuojant su tuo pačiu dviračiu.   Kai  yra pasirenkami dviračių ratai tokiu atveju  labai svarbu bendrauti  su patyrusiais  žmonėmis, kurie jau važiuodavo tinkamu  atstumu ir surinkti kaip galima daugiau atsiliepimų.  Kiekvienais metais dviračių industrija išgyvena pakilimo procesą ir kuo  toliau tuo  didesnis yra  pateiktas pasirinkimas ir kitų dviračio aksesuarų pasirinkimas.  Kai kuriais atvejais tai  prideda daugiau galvos skausmo, kai yra pasirenkamos prekės, o kartais  priešingai  padeda  pasirinkti  geriausius dviračių ratus.  Dviračių ratai tai yra  be galo svarbus  elementas.

Niekam nėra paslaptis, kad kiekvienais metais, kai iškrenta  pirmasis sniegas ir atsiranda  pirmasis  ledas keliuose ir ryte  ženkliai pradeda   augti  avarijų skaičius keliuose ir tokių  būdu yra reikalingi geri dviračių ratai.  Tačiau gali  būti  dviračių ratai  būti  naudojami žiemą?   Dviračių  ratai gali būti  skirstomi į 4  kategorijas, jie gali būti krosiniai,  taip pat gali būti skirtos važiavimui  nešvariomis  vietomis, taip pat  yra tam tikra padangų  rūšis  su kuria važiuoti  negalima  na  su jomis  gali važiuoti nebent  ekstremalai, kai  vaikosi dar vienos  adrenalino dozės.  Visų  pirma, tai ką  jums reikia suprasti tai kokie turi būti  dviračių ratai, kad jūs su jais galėtumėte  važiuoti ir žiemą, juk žiemą  reguliariai važinėti  su dviračiu  taip pat yra labai smagu.  Jūs galėsite važiuoti  tiek į darbą, tiek ir į miestą.  Krosiniai  dviračių  ratai suteikia  galimybę  važiuoti visiškai patogiai miesto  teritorijoje, kai  daugelyje  vietų važiuoja automobiliai ir  labai retai būna ledas.  Iš esmės  tokių ratų sukibimo jums visiškai pakaks, kad būtų išsaugotas įsibėgėjimas asfaltu ir taip pat galėsite tinkamai  važiuoti   nešvariais keliais ir  šlapiais keliais.

Labai didelis spaudimas padidina trintį, o tai gali labai greitai sugadinti jūsų  dviračių  ratus. Visada stebėkite kokio spaudimo yra dviračių ratai ir darykite, kad balansas  būtų tinkamas.  Taip pat labai svarbu įsiminti kokia kryptimi juda  ratai ir jei kažkas ne taip  jas galima pakeisti.  Taip pat reikia pasakyti kelis žodžius apie ratų spygliukus, kurie pas kiekvieną gamintoją yra skirtingi.  Įprastai jie  yra sudaryti iš kelių  dalių, tai yra apvalkalo ir taip pat spyglio. Jei  dviračių ratai yra  nebrangūs abi dalys yra plieninės ir kartais jos  yra  vienas elementas.  Brangiose  versijose spygliukų paviršius yra pagamintas  iš nerūdijančio plieno, o pats spyglys  įgauna  aštrią  formą ir yra pagamintas  iš labai tvirto volframo karbido.  Taip pat jos gali būti gaminamos iš  aliuminio junginių, kad  jų  svoris  būtų lengvesnis.  Verta paminėti, kad šios detalės labai ženkliai įtakoja dviračių ratų  tarnavimo  trukmę, o kartais dviračių ratai turi labai skirtingas kainas ir tai yra  savaime suprantama.

 

 

Leave a Reply