Paslaugos

Su mobiliuoju telefonu paiešką Google sistemoje pradeda dominuoti, svarbu, kad interneto svetainės būtų suprojektuotos taip, kad jų vartotojai gautų geriausią įmanomą patirtį. Nors „Google“ atkreipė dėmesį į tokius elementus kaip iššokantys langeliai, kurie gali sutrikdyti mobiliojo ryšio patirtį, kaip apie kažką atrodytų paprasta, kaip spausdinimo pasirinkimą?

svetainių dizainas

 

Atsakymas į spausdinimo klausimą gali pasirodyti pakankamai paprastas: kas veikia staliniame kompiuteryje, jis turėtų veikti mobiliuoju ryšiu tol, kol jis gerai dalinasi. Tiesa?

Nors tai neabejotinai padarys jį daug lengviau web dizaineriams kurti, tai nebūtinai yra atvejis. Tai, kad šis teiginys yra lemiamas, yra problema, kad pastaraisiais metais nebuvo atlikta daugybė tyrimų apie mobilią topografiją. Taigi, ką aš ketinu daryti šiandien, trumpai apibendrinkite, ką mes žinome apie spaustuvę žiniatinklio dizaino srityje, o paskui pamatysite, ką UX ekspertai ir testai galėjo atskleisti, kaip naudoti spausdinimą mobiliesiems.

 

Suprasti šiuolaikinio interneto svetainių kūrimo dizaino tipografijos pagrindus

Žiūrėk, aš žinau, kad spausdinimas nėra labiausiai spalvingas dalykų. Be to, esant interneto dizaineriui, gali būti, kad tai nėra kažkas, dėl kurio jūs daug laiko galvojatės, ypač jei klientai pateikia savo stiliaus vadovus prieš pradėdami vykdyti projektą.

Vis dėlto, pirmą kartą mobiliuoju telefonu, čia spausdinimas reikalauja papildomo dėmesio.

Pradėkime nuo pagrindų: terminologiją, kurią turėsite žinoti prieš pradėdami kasti geriausius mobiliųjų typografijos būdus.

Typografija: šis terminas reiškia metodą, naudojamą stiliaus, formatavimo ir „atspausdinto“ (priešingai nei ranka) teksto organizavimui.

Tipas: tai klasifikavimo sistema, naudojama simbolių šeimai žymėti. Taigi, tai būtų kažkas panašaus į Arial, Times New Roman, Calibri, Comic Sans ir tt

Šriftas: tai grįžta į svetainės šriftą. Šriftas nurodo šriftų šeimą, taško dydį ir bet kokius specialius stilizavimo būdus. Pavyzdžiui, 11 taškų Arial pusjuodžiu šriftu.

 

Dydis: yra du būdai, kaip nurodyti šrifto dydį (arba aukštį): teksto apdorojimo dydį taškuose arba interneto svetainių dizaino dydį pikseliais. Norėdami kalbėtis apie mobiliojo interneto dizaino, mes naudojame pikselius.

Čia yra skirtingų šriftų dydžių palyginimas iš eilės:

Kaip matote „WordPress„, šriftų dydžiai yra svarbūs antraštės teksto hierarchijos nustatymui:

Svoris: tai kita šrifto apibrėžimo šriftas. Svoris nurodo bet kokius specialius stilius, pritaikytus veidui, kad jis atrodytų sunkesnis ar lengvesnis. Web dizaino metu svorio pradeda veikti antraštės šriftus, kurie papildo paprastai nesvarų kūno tekstą.

Čia pateikiamas variantų, kuriuos galėtumėte pasirinkti, pavyzdys „WordPress temos redagatorius“:

Kerningas: tai priklauso nuo tarpo tarp dviejų raidžių. Jis gali būti sureguliuotas, kad būtų sukurtas labiau estetiškai patrauklus rezultatas, taip pat padidintas skaitomumas. Jums reikės tokios dizaino programinės įrangos kaip „Photoshop’as“, kad galėtumėte atlikti tokius pakeitimus taip pat apie svetaines galite rasti: https://www.skelbiu.lt/paieska/svetainiu-kurimas/.

Stebėjimas: stebėjimas ar raidžių atstumas dažnai yra painiojamas su kerningu, nes taip pat yra susijęs su tarpų tarp raidžių pridegimu. Tačiau, kadangi kerning koreguoja atstumą tarp dviejų raidžių, kad pagerintų pasirodymus, stebėjimas naudojamas norint koreguoti tarpus tarp eilučių. Tai naudojama daugiau skaitymo metu nustatant tankio problemas. Interneto svetainių kūrime.

Norėdami sužinoti, kaip tai skiriasi, čia yra Mozilla pavyzdys, kaip naudoti stebėjimą, kad pakeistumėte raidžių atstumą.

 

Leave a Reply