Sudedami dviračiai

Sudedami, dar kitaip vadinami sulankstomi, dviračiai yra visiškai kitokie dviračiai, nei, kad mums yra visi tie įprastieji. Jau vien dėl to fakto, kad tokie dviračiai yra sudedami ir sulankstomi. Tradiciniuose dviračiuose atspirties tašku, kai yra nustatinėjamas ir gaminamas dviračio dviratis sulankstomasdydis, tampa dviračio rėmas ir ratų dydis. O štai kalbant apie sudedamus dviračius, čia dviračių ratai jau neužima tokios didelės svarbos. Sudedami dviračiai gali būti padaromi bet kokio aukščio.

Paprastai šie dviračiai yra rangesni už įprastus, kadangi jie suteikia daugiau patogumo juos transportuojant, dedant, naudojant ir t.t. tačiau kai kuriais atvejais sudedami dviračiai gali būti sunkesni. Todėl važiuojant tokiu dviračiu (jeigu dar niekada neteko), galite pajausti visiškai nematytą ir dar nepatirtą patirtį. Tai tikrai bus įdomu. Yra daug priežasčių, kodėl šie dviračiai yra tokie populiarūs. Pirmiausia, tai, kadangi jie lankstosi, tai juos yra tiesiog patogiau sandėliuoti ir laikyti bet kur. Kad ir savo namų balkone. Tokį dviratį netgi yra nesunku susilanksčius dėti į autobusą, kai kažkur važiuojame. Tačiau nepriklausomai nuo dviračio paskirties, svarbiausia yra nuspręsti, kuris sudedamasis dviratis gali geriausiai atitikti Jūsų poreikius.

Pirkdami naują dviratį, ypač sulankstomą, turėkite omenyje, kad visada reikės ieškoti kompromiso tarp įvairių funkcijų. Kai kurios funkcijos tiesiog natūraliai yra geresnės už kitas. Todėl pirmiausia Jums ir reikia nuspręsti, kaip tas dviratis bus naudojamas. Jeigu gyvenate daugiabutyje, tai tikėtina, kad tikrai turite nedaug vietos namuose. Tokiu atveju sulankstomas dviratis tikrai Jums pravers, kadangi jį sulanksčius, jis neužims daug vietos namuose. Beje, atminkite, kad tokius dviračius galite labai paprastai gabenti įvairiu visuomeniniu transportu.

Net ir sudedamieji dviračiai gali turėti nemažai funkcijų ir ryškiai skirtis vieni nuo kitų. Iš esmės tokius dviračius galima suskirstyti į dvi kategorijas. Vieni paprasčiausiai yra lengviau sulankstomi, o kiti teikia mums daugiau komforto važiuojant keliu. Vyrių ir blokavimo mechanizmas gali padaryti didžiulį skirtumą dėl dviračių lankstymo. Kai dviračių skląstis yra uždaryta, tai juos galima vežti nevertinant kažikokio tai konkretaus atvejo. Tokių dviračių lankstymo rėmas, balnelis ir rankena paprastai būna susistumianti. Taip yra todėl, kad yra siekiama, jog sulankstyto dviračio dydis būtų dar mažesnis. Paprastai visi tokių dviračių gamintojai reklamuoja tik tai, kokiu greičiu gali būti sulankstomi šie dviračiai. Tačiau kaip ir visus reklamuojamus dalykus, taip ir šiuos reikėtų vertinti itin atidžiai. Verčiau jau kreipkite dėmesį į patį dviračio dizainą ir patys logiškai stenkitės įvertinti, kaip greit ir kaip patogiai galima tokius dviračius sulankstyti.

Paprastai sudedamų dviračių rėmai yra pagaminti iš plieno, o ne iš aliuminio. Tai verčia juos sunkesniais. O svoris yra didelis veiksnys, kuris gal nulemti, ar dviratį nešiotis mums bus patogu, ar ne. Be to, sunkesniais dviračiais yra sudėtingiau minti, ypač į kalną. Įvairūs dviračio priedai taip pat įtakoja viso dviračio svorį.

Paprastai tokių dviračių kokybė kelyje nėra itin stipriai išreiškiama ir akcentuojama. Juk čia pagrindinis tokių dviračių privalumas yra sulankstymas. Šie dviračiai turi standartiškai mažesnius ratus, nei, kad įprasti dviračiai. O juk dydžio skirtumas tikrai turi šiek tiek įtakos, kai mes važiuojame per kokius nors kelio nelygumus, ar duobes. Todėl su didesniais ratais visada yra patogiau važiuoti. Todėl Jūs, pirkdami dviratį, pirmiausia turite itin gerai apgalvoti visus savo poreikius ir tik tada ieškoti sau geriausiai tinkančio dviračio.

Leave a Reply