Prekyba. Dviračių dalys internetu

Dviratis yra ta transporto priemonė, kuri dulka tik blogu oru, nes lietui lyjant dažniausiai nesivažinėjama savo noru. Juk važiuojant dviračiu skėčio virš galvos nelaikysi, o lietpaltis taip pat ne baisiai vilioja… Tagi, važinėjamės dviračiais per lietų nebent netyčia užklupti dangaus ašarų / netikėto dušo / prakiurusio dangaus, kai pila kaip iš kibiro. Deja, vasarai nenuspėjami trumpalaikiai ir smarkūs lietūs yra būdingi Lietuvoje, nes čia oras dažniausiai nenuspėjamas. O kas atsitinka, kai reikia važinėti dviračiu blogam matomumui esant? Nutinka tai, kad galime nepastebėti stiklo šukės, aštresnio akmens, kelio duobės ar dar konos, dėl ko galime išgriūti su dviračiu arba pradurti padangas… kai nukenčia tam tikros dviračių dalys, viso dviračio mesti tikrai nereikia lauk. Juk dviračių dalys yra pardavinėjamos dvirračių parduotuvėse, dviratis-trek-7300-4feab4af4d460internetinėse parduotuvėse ir kt. Iš esmės, svarbiausia, kad dviračio rėmas ir vairas būtų nepažeisti, kad būtų galima pakeisti sėdynę, pedalus, kameras, grandinę. Visos dviračių dalys iš esmės gali būti keičiamos. Ne vien dėl defektų, bet ir dėl susidėvėjimo. Juk detalės nėra amžinos, ypač, kai dažnai dviratis naudojamas, o jei dar važinėjamasi ekstremalesnėmis trasomis, tai susidėvėjimas galimas net per trumpesnį laiką nei įprastai. Pavyzdžiui, lenktynininkai greičiausiai padangas keičia po kiekvieno važiavimo, nes tai svarbu greičio išvystymui, padangos sukibimui su kelio danga, dviratininko saugumui trasoje. Tačiau saugumu turi rūpintys ne tik profesionalūs dviratininkai.

Visos dviračių dalys prieš kiekvieną važiavimą turi būti patikrintos, ar tu ruošiesi lenktynėms, ar važiavimui iki parduotuvės. Deja, buitinio pasivažinėjimo niekas nesureikšmina. Geriausiu atveju patikrina, ar iš padangų neišėjęs oras, ar dar ne laikas jas pripūsti dviračiams skirta pompa ar universalia pompa. Juk dažniausiai pompos turi keičiamus antgalius, todėl jomis galima pripūsti ir valtį, ir čiužinį, ir dviračio padangas. Mini išvada būtų ta, kad pompa reikalinga ne tik pramogaujant, poilsiaujant, bet ir sportuojant. Galima sakyti net, kad pompa yra dviračio dalis, nes perkant dviratį pompa jau būna komplekte, ji būna pritvirtinama ties dviračio bagažine ar kur nors ant rėmo specialiais laikikliais. Tai patogu, nes pajutus, kad padangos minkštos, galima čia pat sustoti saugioje vietoje ir jas pripūsti.

Turbūt nenustebinsime ir tuo, kad pasakysime, jog kai kurie vyriškos lyties atstovai dviračius yra susirinkę savo rankomis nuo A iki Z, o ne perka gamyklinį gatavą dviratį. Dviračių dalys dviračio kokybei ir bendrai dviračio kainai yra labai svarbios. Dėl tos priežasties vyrai linkę pirkti detales atskirai. Juk kiekvienas gamyklinis dviratis turi savo achilo kulną. Vieni dviračiai parduodami su prastesniais pedalais, kiti neturi amortizatorių, trečių stabdžių sistema galėtų būti patikimesnė ir t. t. Dėl to jie rūpinasi, kad dviračių dalys perkant jas atskirai būtų pačios aukščiausios kokybės. Tik taip dviratis teiks didžiausią malonumą juo važinėjantis ir siekiant vis geresnių rezultatų:

  • Kilometražo įveikimo per trumpesnį laiko tarpą;
  • Arba didesnio kilometražo per tą patį laiką.

Vienu atveju lavinama ištvermė, kitu – sportiniai pasiekimai, gerinami rekordai. Ar būsite čempionas varžybose, ar tik savo kieme, tam įtaką darys ne dviračių dalys, o jūsų valia ir užsispyrimas. Šių dviejų dalykų sportininkams ir aktyvaus laisvalaikio šalininkams visada reikia. Kartais net juokaujama, kad užsispyrimas teka dviratininkų gyslomis. O kokie jūsų pasiekimai važiuojant dviračiu? Pasidalinkite komentaruose su kitais dviračių sporto entuziastais.

 

Leave a Reply