Patarimai kaip sudeginti daugiau kalorijų, dirbant namuose

papildaiNesvarbu, ar esate laisvai samdomas rašytojas ar virtualus asistentas – darbas namuose visada turi savų privalumų. Jums nėra svarbu kaip rengtis, o darbo tvarkaraštį reguliuojatės pats. Tačiau visą dieną sėdint prie kompiuterio, sumažėja Jūsų aktyvumas. Čia yra pateikiami keli patarimai, kaip sudeginti daugiau kalorijų, dirbant sėdimą darbą namuose:
1. Darykite sporto pertraukėles. Dirbant, yra patartina bent kas porą valandų pasidaryti pratimų pertraukėles. Pavyzdžiui, jei oras geras – eikite 15 minučių pasivaikščioti prie namų. Jei turite šunį – pavedžiokite jį. Tokiu būdu Jūsų protas pailsi, o taip pat gaunate tinkamą fizinio aktyvumo kiekį. Jei oras prastas – padarykite namuose pritūpimus, atsilenkimus ar pašokite pagal savo mėgstamą muziką.
2. Vietoj kėdės naudokite gimnastikos kamuolį. Tokiu būdu, sėdėdami, Jūs gausite daug naudos: pagerinsite raumenų balansą kojose. Iš pradžių gali būti sunku išlaikyti gerą laikyseną, bet ilgainiui išmoksite.
3. Daug užkandžiaukite. Tai gali padėti Jums sudeginti daugiau kalorijų per dieną. Jei užkandžiausite po nedaug, bet dažnai, turėsite daugiau energijos ir pagerės Jūsų virškinimas. Taip pat Jums gali praversti maisto papildai arba sporto papildai. Juose yra tinkamas kiekis visų reikiamų vitaminų, todėl galėsite būti tikri, kad turėsite pakankamai energijos ir Jūsų nekamuos noras daug valgyti.
Beje, Jūsų valgomi užkandžiai tikrai neturėtų būti nesveikas maistas. Rinkitės: morkas, obuolius, migdolus, džiovintus vaisius, uogas ir kita. Tokie užkandžiai yra maistingi ir greitina medžiagų apykaitą.
4. Darykite tam tikrus judesius. Galbūt mokyklos laikais mokytoja Jums ir sakė, kad nustotumėte muistytis kėdėje, tačiau judėjimas sėdint gali išties deginti kalorijas.
5. Išjunkite termostatą. Galbūt Jums nebus labai smagu sėdėti vėsioje patalpoje, tačiau tai šiek tiek padės deginti Jums kalorijas. Taip yra todėl, kad esant šaltai temperatūrai, organizmas yra priverčiamas šildyti kūną, o jį šildant yra sudeginama daugiau kalorijų.

Leave a Reply