Kokybiškos Dviračių dalys

Dviračių  dalys tai  yra labai svarbus klausimas, tačiau  norint žinoti kas gali  būti  blogai  su dviračiu reikia žinoti iš ko gi  yra  sudarytas  dviratis. Labai svarbi dviračio dalis  yra  jo rėmas.  Nuo jos  priklauso tai   kokiomis  sąlygomis galės  važiuoti dviratis. Jau daugelį  dešimtmečių dviračio  išvaizda  praktiškai nepasikeitė.  Dviračio rėmas yra gaminamas  naudojant  aštuonis  vamzdžius ir dar trys  vamzdžiai perėjo  į priekį. Per pastaruosius 20  metų  į ramų gamybos  sritį  buvo įnešti  tam tikri pakeitimai.  Pradžioje   atsirado triatlonininkai ir tada atsirado dviračiai, kurie turi  netradicinį rėmą, vėliau tapo  aktyviai vystytis  kalnų dviračiai.  šiuolaikiškos medžiagos  ir  technologijos  leido  sukurti naujas koncepcijas ir jei anksčiau dviračiai  buvo  tik kieti, tokiu  atveju šiuo metu  labai  dažnai  yra  naudojamos  amortizuojančios  šakutės. Taip pat yra  labai populiarūs  moteriški, atviri  rėmai.  Kita ne ką mažiau svarbi  dviračių  dalis  tai ratai. Geras  dviračio ratas  yra  surinktas    atskirų komponentų.  Kartais  tam tikri komponentai yra  suderinami  arba jų nėra.  Pavyzdžiui, puikūs  karbono ratai neturi  mums tradiciškai  žinomų  stipinų.  Naudojami ratai tai yra vienas  iš svarbiausių parametrų, kadangi  dažniausiai būtent ratai ir nustato  koks  yra  dviratis.  Vienas  ir tas  pats  rėmas su  skirtingais ratais gali  elgtis  skirtingai.  Pagal rėmą   dažniausiai pakankamai  paprasta  nustatyti koks  dviratis yra priešais jus, kadangi   hibridai  pagal savo parametrus  labai dažnai  yra  panašūs  į  MTB dviračius, kurie  yra  skirti  neagresyviam važiavimui.  Pagal ratus  atliekama  pirminė klasifikacija  yra labai paprasta, jei dviračio ratai yra pakankamai platūs 26  colių tokiu  atveju prieš jus  yra  MTB dviratis.

 Taip  pat neturėtų   būti pamirštos tokios dviračių dalys kaip  padangos, kadangi  vienas ir tas  pats dviratis, tačiau  su  skirtingomis padangomis  gali  elgtis  visiškai  skirtingai. Padangos  gali  būti gaminamos  įvairioms  oro sąlygoms.  Tinkamų padangų  pasirinkimas kiekvienai kelionei gali ženkliai palengvinti  jūsų   važiavimą. Jei  jūs pasirinksite plačias ir  spygliuotas padangas tokiu   atveju jūsų dviratis elgsis panašiai kaip ir MTB dviračiai. jei  įsigysite plonas  padangas tokiu  atveju palengvinsite savo  važiavimą  gerui keliu su  kieta  danga. Priekinio  ir galinio rato  funkcijos labai  skiriasi, todėl pakankamai dažnai jose  yra   naudojamos  skirtingos padangos.  Taip  pat reikia  įvertinti tai, kad   šiuo  metu  yra kelių  rūšių kamerų  vožtuvai.  Tai gali   būti  prancūziški  vožtuvai arba  autonomiški.  Kai  kuriose  kamerose  yra naudojami  pailginti  vožtuvai.

Ir štai  pabaigoje turėtų   būti  aptariamos tokios kokybiškos dviračių dalys-adviratis.lt be kurių nebūtų įmanoma  įsivaizduoti kaip jūs  vairuotumėte dviratį.  Tai be  jokių  abejonių yra vairas.  Šiuo metu dviračiuose  yra naudojamos kelios  pagrindinės vairų  rūšys.  Pirmasis  variantas  tai tradicinis vairas-ragai, dažniausiai jis yra naudojamas lenktyniniuose ir turistiniuose dviračiuose.  Važiuojant keliais  jis  turi labai didelius privalumus.  Vienas iš pagrindinių yra tas, kad galima  varijuoti  sėdimą  ant  dviračio. Tai yra  gali būti  naudojamas įvairus  vairo paėmimas. Galėsite važiuoti  tiek  agresyvioje terpėje, tiek  ir  ramia danga.  Taip pat  labai  patogu šiuo  atveju  naudoti  stabdymo  rankenas ir pavarų  perjungimo   elementus.  Kitas  variantas  yra plokščias  vairas, kuris dažniau  naudojamas  MTB dviračiuose. Šis  vairas  yra  prastesnis, nei  pirmosios  rūšies.  Tačiau  turėdami tokį vairą   galėsite  važiuoti  sudėtingesnėmis sąlygomis.  Na ir paskutinis galimas vairo variantas tai pakilęs  vairas, kuris  dažniausiai  montuojamas  plentiniuose dviračiuose. Priklausomai nuo  to kokį dviratį jūs galėsite pasirinkti savo važiavimo  stilių,  nuo to  priklausys  jūsų patogumas kelyje.

https://www.youtube.com/watch?v=9A7EKHiw6u0

Leave a Reply