Hostingo paslaugos : 6 patarimai kaip teisingai pasirinkti paslaugų tiekėją

Kompiuteris

Kaip sužinoti, ar pasirinktas svetainės talpinimo planas tinkantis ? Kokį hostingo planą pasirinkti ? Šiame straipsnyje sužinosite  atsakymus į šiuos klausimus.

Kaip teisingai pasirinkti hostingo paslaugų tiekėją ?

  1. Išsiaiškinkite poreikius hostingui.
  2. Išsiaiškinkite serverio pasiekiamumo rodiklius.
  3. Išsiaiškinkite, kokia įdiegta serverio valdymo administracinė panelė – Cpanel, DirectAdmin ar kt.
  4. Perskaitykite paslaugų teikimo sutartis bei paslaugų aptarnavimo sąlygas.
  5. Išsiaiškinkite , kokios yra papildomos hostingo palaikymo paslaugos ( duomenų atsarginės kopijos, techninis palaikymas ir kt. )
  6. Išsiaiškinkite pirmojo mokėjimo ir paslaugų pratęsimo kainas.

Išsiaiškinkite poreikius hostingui.

Sunku teisingai pasirinkti  hostingo paslaugų tiekėją, neišsiaiškinus savo poreikių. Taigi, padėkite viską į šalį ir pabandykite įsivaizduoti,  kokie yra Jūsų poreikiai.

  • Kokio tipo svetainė kuriama ?
  • Ar naudosite turinio valdymo sistemą ( WordPress, Prestashop, Magento, OctoberCMS, PyroCMS ar kt. ) ?
  • Ar kuriama svetainė reikalauja specifinės PHP versijos ?
  • Ar svetainė reikalauja specifinės programinės įrangos ?
  • Koks planuojamas svetainės lankomumas ?

Pateikėme pagrindinius klausimus ,į kuriuos turite atsakyti sau.

Jei esate naujokas šioje srityje…

Naujokams ar pradedantiesiems rekomenduojame rinktis bendro svetainių talpinimo planus ( angl. shared hosting ).

Bendro svetainių talpinimo planai yra pigūs ir lengvai administruojami, o svetainei ir jos lankomumui augant, nesunkiai galėsite pereiti į virtualų ar dedikuotą serverį.

Bendro svetainių talpinimo planai kuriuos rekomenduojame :

Planas – NEMOKAMAI ( galima išbandyti paslaugas nemokamai )

Planas – STARTER ( planas skirtas vienai, nedaug resursų reikalaujančiai svetainei )

Planas – PROFESSIONAL ( planas skirtas el.parduotuvėms / svetainėms su TVS : WordPress, Prestashop, Magento ir kt., galima talpinti kelias svetaines )

Planas – BUSINESS ( daugiau galios, dedikuotas programuotojas, planas verslui)

Išsiaiškinkite serverio pasiekiamumo rodiklius

Nieko nėra svarbiau  už poreikį turėti serverį,  kuris yra pasiekiamas 24 / 7 . Jums reikia pasirinki    tokį serverį,  kuris yra galingas ir stabilus. Pasiekiamums 99,5 % ir daugiau yra rekomenduojama norma. Žemiau 99 %  pasiekiamumas laikomas nepriimtinu.

Yra daugybę būdų , kaip sekti serverio pasiekiamumo rodiklius, bet pats papraščiausias būdas yra naudoti nemokamus monitoringo įrankius, kuriuos lengvai galite rasti internete.

Išsiaiškinkite, kokia įdiegta serverio valdymo administracinė panelė – Cpanel, DirectAdmin ar kt.

Lengvai suprantama  paslaugų / hostingo valdymo panelė yra labai svarbus pasirinkimas. Nesvarbu,  ar tai Cpanel, DirectAdmin ar kt., svarbiausia , kad būtų vartotojui draugiška ir turėtų  visus reikalingus įrankius hostingo valdymui.

Perskaitykite paslaugų teikimo sutartis bei paslaugų aptarnavimo sąlygas

Prieš užsakant hostingo paslaugas, būtinai perskaitykite paslaugų teikimo sutartį  bei paslaugų aptarnavimo sąlygas, kurias paslaugų tiekėjas privalo skelbti viešai savo svetainėje.

Išsiaiškinkite, kokios yra papildomos hostingo palaikymo paslaugos

    1. Duomenų atsarginės kopijos

Dažnai pasitaikančios situacijos, kada svetainė nulaužiama, duomenų bazės lentelė sugadinama ar svetainės programuotojas padarė klaidą , dėl kurios reikia atstatyti duomenis…

Jei pasirinktas hostingo paslaugų tiekėjas daro reguliariai duomenų kopijas – nėra ko nerimauti.

Pateiksime kelis svarbius klausimus, kuriuos galite užduoti savo paslaugų tiekėjui :

  • Ar atsarginės kopijos daromos reguliariai ?
  • Ar galima padaryti atsarginę kopiją hostingo valdymo panelėje ?
  • Ar galima daryti atsargines kopijas, automatiškai naudojant „cronjob“ ?
  • Ar galima atstatyti duomenis pačiam hostingo valdymo panelėje ?
    2. Techninis palaikymas 24 / 7

Labai svarbu , esant techniniams nesklandumams, greitai ir profesionaliai prisišaukti pagalbos. Tai galite padaryti keliais būdais :

  • Gyvai susirašinėjant svetainėje su serverio administratoriumi ar svetainių programuotoju.
  • Susisiekti nurodytu el.paštu.
  • Pateikti pagalbos užklausą svetainėje .
  • Susisiekti nurodytu telefonu.
  • Rasti sprendimą viešinamoje dokumentacijoje ir išspręsti problemą pačiam

Išsiaiškinkite pirmojo mokėjimo ir paslaugų pratęsimo kainas

Tikriausiai pastebėjote, jog  beveik visi paslaugų tiekėjai siūlo hostingo paslaugas, domenų registraciją pirmiems metams su didesne ar mažesne  nuolaida, o už paslaugų pratęsimą mokate pilną nustatytą kainą. Tai yra šios industrijos normatyvas.

Jei vis dar neapsisprendėte,  kokį paslaugų tiekėją pasirinkti, siūlome rinktis ,atsižvelgiant į rekomendacijas. Dažnai pigios bendro svetainių talpinimo paslaugos  ( angl. Shared hosting ) yra lėtos, techninis palaikymas yra prastas ir neprofesionalus, todėl kaina nėra rodiklis, renkantis tinkamą paslaugų tiekėją.

Leave a Reply