Google reklama ir jos nauda: privalumai ir trūkumai

Google reklamaKalbant apie efektyviausias reklamos formas, dažniausiai minima Google reklama, leidžianti maksimaliai padidinti potencialių klientų srautą. Rinkodaros ekspertai teigia, kad internetinės reklamos populiarumas auga kiekvienais metais. Be to, Google paieškos sistema vis dažniau naudojasi ir vyresnio amžiaus žmonės. Atlikti tyrimai patvirtino, kad šiuo metu daugiau nei 60 proc. Lietuvos gyventojų reguliariai naudojasi internetu, didžioji jų dalis – ieškodami aktualios informacijos apie pageidaujamas prekes ar paslaugas.

Kalbėdami apie Google reklamos privalumus, visų pirma turime atsižvelgti į minėtojo paieškos tinklo dydį. Google yra populiariausia paieškos sistema visame pasaulyje, dažnu atveju – pagrindinis naršymo langas. Internetinės rinkodaros specialistai teigia, kad bendrovės, nepatenkančios į pirmuosius paieškos tinklo puslapius dažnu atveju lieka nematomos – vertinant vartotojų elgesį, pastebima, kad paprastai apsiribojama pirmaisiais keliais Google paieškos rezultatų puslapiais. Šiuo atveju Google reklama užtikrina, kad būsite matomi, t. y. kad potencialūs pirkėjai jus pastebės, atsisakydami konkurentų paslaugų.

Lyginant Google reklamą su kitais reklamos kanalais, pvz., televizine reklama ar reklama informaciniuose stenduose, būtina išskirti vieną svarbiausių Google pranašumų – reklama pateikiama tik suinteresuotiems vartotojams, t. y. asmenims, kurie į Google paieškos laukelį veda atitinkamą raktinę frazę. Kitaip sakant, Google reklama nevargina ir neerzina kliento. Priešingai – ji pateikia aktualią informaciją tada, kai klientui jos labiausiai reikia. Be to, patikimos klientų elgesio analizavimo priemonės leidžia stebėti potencialių lankytojų elgesį, vertinti jų poreikius ir pasiūlyti tai, kas atitinka jų lūkesčius. Kitaip sakant, stebint reklamos efektyvumą, reklamines kampanijas galima keisti ir tobulinti, siekiant maksimalaus rezultato ir didžiausios investicinės grąžos.

Vertinant Google reklamos trūkumus, būtina kalbėti apie atskiras reklamines priemones. Šiuo metu didžiausio dėmesio sulaukia Google AdWords reklama, užtikrinanti itin greitus ir aukštus rezultatus. Deja, ši reklama yra momentinė – pasibaigus nustatytam biudžetui, reklama yra išjungiama. Kitas sprendimas – SEO paslaugos, užtikrinančios ilgalaikius rezultatus ir geriausias pozicijas Google paieškos sistemoje. Deja, SEO darbai reikalauja gana daug laiko ir kantrybės, t. y. pageidaujamų rezultatų tenka laukti ne vieną mėnesį. Be to, negalima pamiršti ir kitos medalio pusės – kai kuriais atvejais Google reklamos priemonės gali būti netikslingos maksimalių rezultatų siekimui, t. y. verslo sėkmei reikalingi kiti reklamos modeliai. Bet kuriuo atveju, siekdami priimti geriausią sprendimą ir racionaliai įvertinti Google reklamos privalumus bei trūkumus, turėtumėte pasikonsultuoti su šios srities specialistais, kurie padės priimti optimaliausius sprendimus.

 

Leave a Reply